Boel Bodil Video Project

Rockon Kjahart Muff & Doc heter guran nu hehe.

Rockon Kjahart Muff & Doc
Har installerat både en Big Muff och en Doctor Q in i guran.

Rockon Kjahart Muff & Doc
Dock kanske inte så vacker på insidan...
Men det skiter jag i för det känns mycket bra...

Förra veckan fick jag tillbaka videomaterialet från Boel Bodil Video Project.
Fanny Widinghoff har under en tid filmat lite olika saker åt mig.
Det är typ det projektet går ut på. Jag lånar ut en videokamera för att få in lite annat
material ur annan synvinkel än vad jag själv brukar filma. Det var ett tag sedan
vi sågs så samtidigt passade vi på att göra en videogrej till låten Fitting & Operating
med My God Damn Territory. Som en videoblogg. Inga trix. Bara rakt på. Text & Ljud. Rått.

Idag har det spacklats och imorgon åker jag ner till Ullared igen...

Bildgåtan.

Skägg eller utan?
Skägg eller utan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0