Bugs & Videos

Har lämnat in mina tre bidrag till Edsvik Höstsalong 2010 nu.
Tre videogrejer som nog kan bli klurigt att få med.
1. Förbipasserarna Demoversion 2
2. [wishno: ich lof hern]
3. My God Damn Territory-Sjuan
Vi får se hur det går...
Men förra året hade jag med dessa två:


Bug Ros...


Tant Ant Dogal

Så varför inte?..
Annars är det väldigt förkylt.
Har fixat det sista byggfixet med Broken Märklinland.
Kanske börjar fota ikväll.
Eller så kollar jag på Flight of the Conchords istället.

Kommentarer
Postat av: reb a.k.a. flatapan @bdb

jag måste säga att du är tamigfan helt genialisk! :D

2010-10-28 @ 10:42:12
Postat av: Kjahart

Tack! Nu blev jag glad.

2010-11-01 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0