Gräsänkling Fredag

Fredagkväll och tittar på Nu blåser vi snuten boxen hehe.
Linnéa har åkt till Paris med Sara och Frida.

Idag gick jag och la mig samma klockslag jag gick upp igår.
Sov en stund och åkte till kontoret och fick min lön.
Har avslutat ett tio veckors ljudjobb nu...

Extra Fine
Har en del extra fina minnen med mig...

Mötte upp Fanny Widinghoff en kort sväng och bytte videomaterial mot en dräkt.
Boel Bodil Video Project fortsätter... Ett projekt där jag lånar ut en videokamera
för att få in lite videomaterial ur en annan synvinkel än min egen.
Tanken är att materialet kommer att användas till videon Sawki.

Somnade klockan sjugo i soffan till tredje Nu blåser vi snuten filmen...

My Eye
My Eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0